سازنده انواع سرسره های پارک آبی و استخر

طراح و تولید کننده سرسره و پارک های آبی و سازنده استخر/ساخت و نصب سرسره آبی برای استخر و پارک آبی| 09121462804

سازنده انواع سرسره های پارک آبی و استخر

طراح و تولید کننده سرسره و پارک های آبی و سازنده استخر/ساخت و نصب سرسره آبی برای استخر و پارک آبی| 09121462804

سازنده انواع سرسره های پارک آبی و استخر

طراح و تولید کننده سرسره و پارک های آبی در سراسر کشور
ساخت و نصب انواع سرسره برای استخر و پارک ابی

ساخت استخر ، شرکت سازنده استخر
کاشی کاری استخر روباز و مسقف
سرامیک کاری استخر و سونا و جکوزی

09121462804
026-34476752
Www.Sorsore-Abi.ir

سازنده سرسره و پارک های آبی

متخصص ساخت ، نصب و راه اندازی سرسره های آبی در سطح ایران در راستای پیشبرد اهداف و پروژه ها و بهبود کیفیت و پیشرفت روز افزون گام های رو به جلو برمی دارد. کیفیت هرچه بیشتر پروژه ها و رضایتمندی مشتری از اهداف این گروه و همچنین از عوامل موثر در پیشرفت این شرکت می باشد. لذا با توجه به این موضوع و در راستای نیل به این هدف بمدت ۲۰ سال در زمینه تولید و نگهداری انواع پارک ها و دستگاههای شهربازی در سطح ایران مشغول به فعالیت بوده و مدت ۱۳ سال نیز به تولید انواع سرسره های آبی اقدام نموده است. این شرکت با افتخار و اطمینان اعلام می دارد که اولین شرکت سازنده پارک های آبی در ایران بوده که هم اکنون نیز در سراسر کشور دارای پروژه های نصب شده دایر و یا در حال نصب و راه اندازی می باشد.

دیدگاه ، چشم انداز و اهداف ما

هدف ما ارائه خدمات با بیشترین و بهترین کیفیت ممکن می باشد و در این راه نیز از هیچ کوششی فروگذار نخواهیم کرد و همچنین بزرگی و یا کوچکی پروژه در میزان تعهد و کیفیت عمل شرکت بی تاثیر بوده و هدف تنها جلب رضایتمندی مشتری می باشد. بنابراین سعی را برآن داشته ایم تا رابطه ای تنگاتنگ و قوی با مشتریان برقرار نموده تا بتوانیم از ذره ذره نیازهای آنان آگاه شده و در برآوردن نیازهایشان موفق باشیم.

از ویژگی ها و قابلیت های بارز این شرکت می توان به موارد زیر اشاره کرد :

۱ – تجربه و مهارت ۲ – دانش و علم روز دنیا در زمینه تولید سرسره و پارک آبی ۳ – پرسنل ورزیده و کارآزموده ۴ – سرویس دهی تخصصی به مشتریان ۵ – تعهد به مشتری و الزام در کیفیت ۶ – خدمات و پشتیبانی گسترده ۷ – تجهیزات تخصصی و مدرن روز دنیا و ….

 آمادگی خود را جهت راه اندازی انواع پروژه های پارک ها و سرسره های آبی اعلام می داریم . سیستم عملکرد شرکت به گونه ای است که با درخواست مشتری ، پس از بررسی متخصصین خبره این شرکت از محل پروژه مورد نظر و با توجه به نیازها و درخواستهای مشتریان و در نظر گرفتن مساحت مورد نیاز و نیز موجود درپروژه های مدنظر، کلیه اعمال از قبیل مشاوره و پیشنهاد تخصصی جهت ساخت ، همچنین طراحی و نقشه برداری و نقشه کشی دو بعدی و سه بعدی و تهیه و پیش بینی ( تعداد و نوع ) تجهیزات ، و شروع ساخت ، نصب و راه اندازی تجهیزات را با توجه به محاسبات عددی و فیزیکی در کمترین زمان ممکن و با بهینه ترین هزینه پیاده سازی می نماید.

همچنین در راستای رضایت مشتری ، این شرکت کلیه تجهیزات و مواد اولیه کاربردی در آنها را از بهترین و با کیفیت ترین مصالح موجود تهیه و مورد استفاده قرار می دهد.

تلفن های تماس :

09124470593 || 02165958670 || Www.Sorsore-Abi.Ir


صفحه اصلی نمونه کار سرسره روباز نمونه کار سرسره تونلی 


نمونه کار سرسره کودکان مراحل طراحی و اجرا ارتباط با ما

دانلود کاتالوگ سرسره و پارک آبی


طراحی تولید وتجهیز پارک آبی و سرسره آبی 

دانلود کاتالوگ سرسره و پارک آبی

.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی